Reg. č. 429-02-07/24
Díky poskytnutí dotace JČk v rámci Propagace muzeí a galerií byl realizován projekt, který se zaměřil na propagaci Galerie M v Milevsku. Propagace galerie je klíčová pro zajištění návštěvnosti a zvýšení povědomí o uměleckých dílech, výstavách, výtvarných workshopech, odborných besedách a dalších doprovodných akcích, které galerie nabízí.
Kanály na propagaci byly vybrány tři:
1)Pro celkové zviditelnění a lepší prezentaci náplně galerie a jejího doprovodného programu byly pořízeny nové propagační tiskoviny – letáky formátu DL. Letáky mají i v dnešní digitální době specifické výhody pro oslovení konkrétních účastníků a zájemců. Letáky jsou k dispozici, přímo v galerii, distribuovány na infocentra v okolí, u smluvních partnerů, veletrhy.
2)Na propagaci konkrétních akcí 5 ks klipových exteriérových áčkových stojanů s možností výměny informací. Tyto stojany lze umístit na místech kde je vysoký pohyb lidí, což zajištuje, že kolemjdoucí snadno zaznamenají aktuální informace. Zapojení iterativních prvků (např. qr kódy) do tištěného obsahu stojanů navíc může vézt k další interakci na webových stránkách.
3)Pravidelná inzerce na výlepových plochách po městě v přehledu kulturního dění. Zvolené jarní a letní měsíce, kdy kromě místních obyvatel dosahuje inzerce i na turisty. Okruh oslovených návštěvníků se tak potenciálně rozšiřuje.
Díky propojení těchto kanálů bude okruh oslovených návštěvníků větší a část kulturního života viditelnější. Přispívá se tak k celkovému rozšíření povědomí o galerii a umění.